Vi ses den 17 augusti 2026!

Höstterminen 2026 på Oskarshamns folkhögskola startar klockan 11.00 den 17 augusti. Välkommen!

Vi som jobbar här på skolan ser fram emot att träffa alla nya och “gamla” deltagare inför ett nytt läsår. Det är viktigt att vara med från första dagen. Då får du direkt den information du behöver och träffar både dina lärare och dina medstuderande. Uppropet sker i Ceciliakapellet och därefter går deltagarna till sina respektive klasser.

För dig som ska bo på skolans internat sker incheckning under söndag den 16 augusti klockan 12.00-15.00 eller måndag den 17 augusti klockan 8.00-11.00. Detta sker i skolans huvudbyggnad, i foajén.