Besök oss digitalt!

Lördagen den 20 mars bjuder vi in dig till ett digitalt besök hos oss på musiklinjen och kyrkomusikerutbildningen. Du kan se vår presentationsfilm, och även boka ett individuellt videosamtal.

Se filmen HÄR!

Vi brukar bjuda in till en prova-på dag här på plats på skolan. Nu gör vi vårt bästa för att ändå erbjuda er intresserade en inblick i hur det är att studera musik på Oskarshamns Folkhögskola. Ni kommer att kunna se en film som visar hur det ser ut här och hur undervisningen går till.

BOKA EGET MÖTE!

Om du även vill ha ett individuellt möte (digitalt) så bokar du det senast den 12 mars. Du mejlar då till utbildningsledare Karin Öhman på: karin.ohman@ofhsk.se

Vi vill ha ditt namn och dina kontaktuppgifter. Vi vill även veta vilken utbildning du är intresserad av, samt inriktning om du är intresserad av musiklinjen. De inriktningar som finns på musiklinjen är jazz, genrefri sång och klassisk. Uppge också vilket som är ditt huvudinstrument. Då kan vi boka ett samtal med den lärare som passar just dig bäst.

Här kan du läsa mer om musiklinjen respektive kyrkomusikerutbildningen.

Välkommen!